Sunrays

Blogger Template by ThemeLib.com

TTM"Teman Tapi Memble"

Published by Tuvel al Davix under on 02.26



Semula aku bermimpi
Bertemu seorang gadis manis
cantik nan aduhai bak seorang bidadari
Tapi sekarang mimpi itu jadi berarti

Aku berjumpa dikau diTaman sepi
Dipenuhi bunga melati
Yang harumnya semerbak mewangi
Hatiku bagai tersiram bunga api

Sehari,seminggu&setahun telah kujalani
semua ini dengan dirimu
Hanya aku dan engkau yang tahu
Semua rasa itu

Setelah sekian lama kita berteman
Aku terlambat sudah menyatakan rasa ini padamu
Dan sekarang aku sudah tahu
Kau lebih bahagia dengannya daripada dengan diriku
But,kita tetap TTM 4-ever
Teman Tapi Memble

0 komentar:

Posting Komentar

 

Pantun



Buah manggis enak rasanya
Salam manis buat yang baca
Si OLGA makan relaxa
jangan lupa datang lagi ya....!!!